zebbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013013056/
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebbe
Vad är ditt discord namn? D24 Tic#4726
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2009
Berätta om din karaktär. jag är 18år jag är lite Volvo raggare och jag gillar att hjälp folk åker lite Volvo och har en bror som är 20år och typ bara åker Saab men jag säger köpa en ny bil han säger jag har inte pengar men han har typ 55000kr och har en jag och jag och han har en pappa som dog och en mamma som dog och och min farmor farfar som dog med dom 85 och en mormor morfar som dog i med dom 95 nys jag tänker på det och min bror jag vill bara död och han
Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra med bra Rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har spelat på den ett tag och Sen tänkte att jag hitt ett jobb så då behöver jag Whitelist
Hur hittade du Unive? såg den på listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha gul och ha bra rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Vallberget lite
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebbe
Vad är ditt discord namn? D24 Tic#4726
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2009
Berätta om din karaktär. jag är 18år jag är lite Volvo raggare och jag gillar att hjälp folk åker lite Volvo och har en bror som är 20år och typ bara åker Saab men jag säger köpa en ny bil han säger jag har inte pengar men han har typ 55000kr och har en jag och jag och han har en pappa som dog och en mamma som dog och och min farmor farfar som dog med dom 85 och en mormor morfar som dog i med dom 95 nys jag tänker på det och min bror jag vill bara död och han
Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra med bra Rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har spelat på den ett tag och Sen tänkte att jag hitt ett jobb så då behöver jag Whitelist
Hur hittade du Unive? såg den på listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha gul och ha bra rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Vallberget lite