Accepterad Zebastian | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zebastian

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852320837

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Bröd#7845

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zebastian Vikander och är uppvuxen i stats området och växte upp bland brott då han hade en storebror som hette victor men som tragiskt gick bort i ett gängkrig. Han gick bort i en skottlossning i centrala Los Santos då två rival gäng mötte på varandra och då började avlossa skott. Victor var 17 och Zebstian 10 när händelsen skedde, Zebasian har haft en vanlig barndom som alla andra i området. Han var ett duktigt barn i skolan tills 4an då hans mamma berättade hur hans bror dog. Zebastain fick rysningar och blev helt stum och fast i blicken, han bröt ihop senare på kvällen och slutade gå till skolan, han var inte i skolan på 1,5 år. Han var tillbaka i skolan i 7an då han var full av ilska och hamnade i slagsmål osv. Han hade fått höra av hans brors vänner vilka personerna som sköt Victor var. Han gick direkt hem från skolan och sökte upp namnen på hans telefon och då såg han vart dom bodde och vilken skola osv. Han ville göra hämnd så snabbt som möjligt så han kontaktade han Victors vänner dagen efter och dom möttes upp för att prata om hur han borde göra det på bästa sätt. Victors vänner säger att dom kan lösa ett "föremål". Zebastian fattade inte vad han menade med det då Zebastian inte var insatt i kriminalitet fattade inte han vad hans brors vänner höll på med. Han fick dagen efter en påse av en random kille när han var på väg hem från skolan, i påsen låg det en pistol och ammunition. Han blev stressad och fick panik och visste inte vad han skulle göra. Han kontaktade storebrorsans vänner och frågade vad dom höll på med, och fick höra allt. Han fick ett par handskar för att han inte skulle lämna fingeravtryck på pistolen. Han åkte senare den dagen i en bil med hans "nya vänner" och dom körde till mördarens hus och väntade tills dom såg killen som mördade Victor och sedan när han gick ut ur sitt hus sprang Zebastian fram och avlossade 3 skott, han visste inte hur det kändes att skjuta. Han var så full av adrenalin och ilska, han visste inte om personen dog . Han såg bara att han låg på marken men blod över magen och ansiktet och hoppade in i bilen så snabbt som möjligt. Han blev aldrig tagen av polis, han klarade sig utan något som helst bevis eller vittne. Det hände inget på flera veckor och han fattade inte vad som skulle hända senare i livet. Hans liv fortsatte med kriminalitet, ingen skolgång osv. Han blev gripen för grovt rån när han var 19, första gången han tagits fast av polis. Han släpptes efter 4 år, 2021. Nu 2022 är han 24 år gammal och lever i samma livsstil, han vill ta sig ut men vet inte hur, ingen skolgång, ingen utbildning. Han kan inte skaffa något jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag kommer bidra med en riktigt bra rp samt ha bra scenarios med folk. Jag kommer försöka mitt allra bästa att göra servern till en bättre plats. Jag kommer bidra som en bra spelare!
Kommer hjälpa nya spelare, följar regler och rapportera regler brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? man ska inte spela för att vinna senariot utan man gör senariot för att det ska vara rolit för båda sidor så man ska inte tänka va vinner vi på detta senario man ska tänka va kan vi göra så att detta senario blir roligt för alla som är med i senariot

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna senariot utan man gör senariot för att det ska vara rolit för båda sidor så man ska inte tänka va vinner vi på detta senario man ska tänka va kan vi göra så att detta senario blir roligt för alla som är med i senariot

Hur hittade du Unive? Hitta den via tiktok o tyckte den verka intressant, Det är den bästa svenska serven jag spelat på och den enda jag kommer spela på. Folket som spelar tar det riktigt seriöst och lallare som finns blir kkickade/bannade av den staffen som gör sitt riktigt bra jobb. Man kan också ha riktigt kul. jag har spelat som icke medlem ett tag men nu vill jag utveckla mitt rpande.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka