Nekad Ze1Lu | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ze1Lu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jga vill vara chef på Marjalisas bilfirma

Vad heter du IRL? Ludwig Bäckman

Vad heter du på discord? Ze1lu#5208

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade förut en el men tänkte börja igen och hålla uppe det som förut.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ge alla samma möjligheter men. Denna bilfirma kommer jag utveckla så vi får flest som vill köpa där samt flest som vill jobba där. Detta kommer jag göra genom att vara extra trevlig och hitta på rabbater och kanske kunna göra någon utlottning på en bil till någon.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag älskar bilar IRL och därför passar det mig. Jag har jobbat som bilfirma chef på andra servrar och därför tror jag att det passar mig med mina tidigare efarenheter. Jag kan mycket om bilarna som säljs samt vilken man borde rekomendera blandannat. Jag är väldigt duktig på att argumentera som jag brukar kunna vända folks åsikter och därför tror jag även att jag är en bra chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara inne 2-3 timmar om dagen men extra mycket nu när de är jullov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jajamensan.

En tilläggs fråga skulle ha varit
Vad kommer göra dig till en bra chef. Isåfall skulle jag säga att jag är duktigt på att få alla involverade samt jag bryr mig mycket åt arbetarna så alla få samma föutsättningar på bonusar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka