Accepterad Zbexy67 | Ban överklagan [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zbexy67

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238233141/

Ditt Hex-ID: 11000014c2c3c35

Vad är din discord tagg? Zbexy#9160

Vem var det som bannade dig? olle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skickat på dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi kidnappde en kille osen tog en medlem hans vapen då sa jag ge tillbaka vapnet men skött min egna gäng medlem i huvudet istället för att han inte lyssnade på mig. nu när ja tänker efter så har jag förstått vad jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kidnappade en kille sen en av mina gäng medlemar tog vapnet då vi sa ta inget än då fick jag nått konstigt för mig och skött en gäng medlem i huvudet för att han inte lyssnade på mig sen åkte vi där ifrån då vi blev stormade av polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker inte det var en felaktig ban förstår till 100% varför olle valde att banna mig. nu när ja tänker efter fattar jag varför han bannade mig ja skulle inte gjort det irl eller gjort nått korkat övertaget och tycker det var väldigt fel att ja gjorde det själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft utav det mest blandat upp ifrån lall, suntförnuft, powergaming osv. jag har lärt mig av det men har på ett vis lyckats inte tänka på d et och gjort om det fel t.ex en gång så stog ja och slog på en gäng bil med bassebollträ o sen nästa gång har jag gjort samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunne sagt till han på ett bättre sätt än att skrika på han o sedan skjuta han och gjort de på ett annorlunda sett t.ex bet han komma till mig o prata sen kunne jag sagt t han att tömma maget på vapnet han tog ifrån personen som vi hade kidnappat . och långdragit scenariot som mycket det gick i slutet av scenariot då vi kanske hade fått reda på att de inte var ett missförstånd och faktiskt var vår opps eller liknande skulle vi tagit vapnet igen eller han kunne behålla det eller så hade vi tagit det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att göra det på andra sett vid sånt dära tillfällen då vi har kidnappat en person och gjort scenariot roligare för alla som va dära.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Tillbaka