Inaktuell Zbexy67 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zbexy67

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? Zbexy#9160

Vad är ditt hexid? 1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag tycker om att hjälpa till med grejer och så kan jag i princip alla regler utantill. Att vara wl-ansvarig är ett ganska stort ansvar för att man inte ska vara korrupt och inte ljuga. Jag ansöker för att kunna göra vissas dagar bättre t.ex men även kunna säga du behöver göra det här / lyckas med det här för att få bli godkänd whitelist-ansökan. Och sedan kunna se den skillnaden som man sa att man ville se. Jag kommer vara hård med att man ska kunna alla regler. Jag kan alla regler. Jag minns själv hur kul det var när man fick godkänd whitelist-ansökan och äntligen kunde skaffa jobb och sprida bra rp, den känslan vill jag sprida vidare till dom nya på servern. Jag kommer göra mitt absoluta bästa för att hålla lallare borta så att dom som spelar på unive får en så bra spelupplevelse som möjligt. Ifall

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? tycker att detta verkar som ett väldigt roligt arbete / jobb. Denna uppgift som medlemskap-ansvarig tror jag är viktig för att fler medlemmar ska komma in på server och hjälpa oss att bygga ett starkare community tillsammans. Jag tror att detta kommer vara en väldigt spännande sak att göra samt väldigt spännande tror jag. Mina mål innan detta att bli medlemskap-ansvarig är att kunna ta över 5+st ansökningar och intervjuer på 1 dag och sedan ett annat mål är att kunna bli staff en dag eller högre uppsatt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor på det sätt som jag själv vill bli behandlad och alla är lika mycket värda. även visa den bra sidan från sig och visa att man är tillräkligt mogen för att kunna ha ton och prata med andra människor. Ifall de är så att dem blir arga och skriker på mig för dem blir nekade så får dem bli de för det är onödig energi att lägga på och det är bättre om man ignorerar det för att man ska visa att man är bättre

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att bli medlem och då ska man även visa detta igenom att rpa på en sådan hög nivå som möjligt. man måste göra en tydlig karaktärs-beskrivning och detta är för att kunna veta så mycket som möjligt om sin karaktär. att vara medlem på unive ska vara något speciellt. Man ska visa att man kan reglerna och inte ha så många avstängningar / bans. jag skulle va jätte arg på mig själv om jag godkänner någons medlemskap-ansökning

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? om medlem ska man veta hur man rpar och vad det är att rp. och att dom ska kunna reglerna så det inte förekommer / blir lall på servern som leder till failrp. dom ska veta vad SUNT FÖRNUFT, VDM, RDM, cop bait, Meta-Gaming, fearrp , NRL, Combat-logging och power-gaming,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt stort ansvar då jag är Medlemskap ansvarigOch Att se till att folk kan reglerna, att folk inte är här för att lalla och att alla ska bemötas trevligt så att de känner att unive är en bra och trygg plats. Samt har jag ett viktig jobb är att vara trevlig och glad samt positiv i intervjuerna för att dom som som ansöker ska få ett första bra intryck av oss i detta community

Hur ser din aktivitetet ut? nu på loven 12:00/02:00 natten/ efter sommarlovet 16:30/01:00,

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är positiv snäll glad trevlig,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka