zazeduvet2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435667710/
Ditt Hex-ID: steam:110000157f0d8fe
Vad är din discord tagg? zazeduvet2
Vem var det som bannade dig? anticheatet
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade ha någon x64 fil som inte borde varit där men nu har jag försökt och bli unbannad 2 gånger och jag har verkligen lärt mig efter denna bannen att man inte borde lyssna på sina kompisar som har fusk och jag har lärk mig så himla mycket om denna bannen och jag kommer aldrig i hela mitt liv göra om det jag ber om ursäkt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är ledsen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är ledsen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är ledsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag är ledsen
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag är ledsen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det förstår jag till 100%
Ditt Hex-ID: steam:110000157f0d8fe
Vad är din discord tagg? zazeduvet2
Vem var det som bannade dig? anticheatet
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade ha någon x64 fil som inte borde varit där men nu har jag försökt och bli unbannad 2 gånger och jag har verkligen lärt mig efter denna bannen att man inte borde lyssna på sina kompisar som har fusk och jag har lärk mig så himla mycket om denna bannen och jag kommer aldrig i hela mitt liv göra om det jag ber om ursäkt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är ledsen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är ledsen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är ledsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag är ledsen
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag är ledsen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det förstår jag till 100%