Accepterad ZaYzFN-__- | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZaYzFN-__-

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tanix

Vad är ditt discord namn? tanix.star

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Mike Hansson är en 24-åring som haft ett tufft ungdomsliv, men de senaste åren har han ordnat upp sitt liv. Mike är en snäll och glad kille som har ett gott skratt och lätt intresserar nya vänner. I sina yngre dagar var Mike en ganska rörig kille som hängde med fel personer som visade honom droger och lätta pengar genom brott. Nu lever han på ett ordnat sätt, omgiven av bra människor, en mycket familjär person som alltid sätter familjen först. Mike är en bra kille, försöker alltid vara trevlig och hjälpsam, men han har också en mörk sida om det behövs, men han behöver sällan komma fram, och han behandlar alltid människor som han vill bli behandlad. På fritiden sprider han gärna glädje, har ett stort bilintresse och fiske är hans favorit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP och mycket intressant RP. Jag kan hjälpa folk med saker de behöver hjälp med, till exempel om jag har kompetens att fixa bilar, om folk inte har kompetensen så hjälper jag dem att fixa sina bilar. Jag mår bra också, så om någon frågar mig något svarar jag väl på deras frågor och hjälper de som behöver det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag till exempel gör något brottsligt så ska jag inte ta den snabbaste bilen och bara försöka komma därifrån, det blir kul för båda om de också har en chans att fånga mig, och då blir det kul för alla på RP-servern.

Hur hittade du Unive? Kört på den för länge sedan och hört väldigt bra om unive.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka