Nekad Zayne Sins | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zayne Sins

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Görans Taxibolag AB

Vad heter du IRL? Zayne

Hur gammal är du? 22år

Hur många timmar har du på Fivem? 100 dock så har det varit på under 10 dagars speltid. jag har kommit in i rollen help och jag började älska Rp så det förväntas många mer timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag tror jag har vad det krävs för ett sådant jobb. jag tror jag kan driva ett företag perfekt och få alla kunder väldigt nöjda. jag är väldigt smart. att vara chef år något för mig sen barnsben då jag alltid haft den ledande rollen och rollen till att driva åt det positiva sidan. jag kommer se till så att alla gör sitt jobb ordentligt och är väldigt noggrann. jag har som sagt en fallenhet för bilar och även att hjälpa människor och jag ser på alla nyheter att de taxi brist och jag tror att det kommer vara perfekt för mig att styra upp en sån verksamhet.Jag kommer se till att alla mina anställda ska följa trafikreglerna samtidigt som de ska gå så smidigt sommöjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag brukar oftast hjälpa dem som behöver hjälp och ställa upp gratis, nu har jag möjlighet till ansökan om en chef position. i dags läge jobbar jag som bilförsäljare , trivs inte riktigt så bra. och jag hade tänkt byta upp lite.

Berskiv din karaktär? Han kallas för Zäta i staden och är 22 år gammal . Han är snäll och omtänksam, Lojalitet är väldigt viktigt för Zäta. Han sätter ribban högt och har väldigt stora drömmar. han gillar att prata och skapa nya vänner. hans dröm jobb är att driva ett bil bolag. Bilar lockar honom väldigt mycket men det är ju vanligt för det finns i blodet. han är uppvuxen hos en familj där det pratades om bilar väldigt mycket. Zäta gillar att gillar att skapa kontakter så att han har möjlighet att utvecklas och bli väldigt framgångsrik i staden. Regler är väldigt viktigt för honom då han har drömmar om att hjälpa till alla. i fritiden brukar Zäta alltid hjälpa till folk som behöver det för det är något som får honom att må bra. han älskar att köra bilar och någon timme på gymmet sitter aldrig fel.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, unive har fångat mitt intresse och det är bara de jag spelar

Har du läst våra Regler? absolut kan dem alla in och ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka