Accepterad zayne | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zayne

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonel

Vad är ditt discord namn? ausikolgds

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Mohammedsson 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, rolig, energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är 18 år och heter Ali Mohammedsson. Hans mamma e från Libanon och dog i en bil olycka när han var bara 4 år men innan de så jobba hon på Ica för att försöka försörja för sin familj då de var ganska fattiga. Då Alis pappa va från Libanon . Han jobba inte så mycket och va nästan bara hemma om dagen och var inte så snälla mot Alis mamma och brukade slå hon när hon inte lyssna. De alla bodde i ett liten lägenhet i Rinkeby. Ali hamnade fel och börja hänga med kriminella som 13 åring. Och då fick hans pappa reda på att han hade droger i sin väska när Ali bara var 14 år. Då blev Alis pappa glad för att han ville inte ha Ali hemma hos han och ville att Ali skulle ha ett dåligt liv. Då ringde Alis pappa polisen på han. Då hamnade Ali på sis och då kicka hans pappa ut han ur hemmet Ali hade bara några kläder och sin mobil med sig så då ringde han upp sin polare och fråga om han fick sova över där tills han har råd med att bo i en lägenhet helt själv då sa hans polare ja men max 2 år annars kommer morsan bli arg även fast hon vet allt som har hänt med dig . Efter 2 år var Ali 16år då hade han sålt massa knark och gjorde jobb till andra kriminella så han hade råd med mat och en lägenhet. sen när Abdi var 17 år så tänkte han tillbaka på allt som har hänt i hans liv och sa till sin grabb möt mig vid parken ta med dig din tabbe. Då gick han och hans polare till Alis gamla lägenhet som hans pappa bor i och bröt sig in och då sköt Ali hans pappa i ansiktet så Alis pappa dog. Då gick han undan med de för att polisen hade inte så mycket bevis att han gjorde de. 1 år senare tycker Abdi att han vill flytta till unive staden å glömma bort allt som har hänt förut. Alis framtid planer är att leva ett roligt och trygt liv på unive staden och inte hamn i samma ställe som han var för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp scenarion och bra rp. som blir roligt inte bara för mig men för alla andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Attt man inte ska spela för att vinna men att spela för att alla ska ha det roligt och ha ett bra rp scenario t.e.x att man låter andra gänget vinna vid några tillfälen där rpn blir bättre om de andra vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: RANDOM DEATH MATCH, man får inte döda utan anledning t.e.x att jag går runt och slår folk på stan utan någon anledning. NLR: NEW LIFE RULE man får inte komma ihåg något från ett scenario som jag har dödt i t.e.x om jag dör i en skott losning får jag inte komma ihåg vad som hände

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka