Accepterad Zaybnan | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaybnan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014745416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Dikanda

Vad är ditt discord namn? Luzy77ツ#6978

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof K Gustafsson och han blev mobbad mycket i skolan när han var liten på grund av att han hade en annan sorts av klädstil än alla andra och för att han var intresserad av motorer medans alla andra gillade elfordon tex som elsparkcyklar. Och när han fyllde 13 år fick han sin första Fiddy som han började meka med, det hade precis blivit sommar då han fick motorn att starta.
Han startade snut jag och massa sådant men han lyckades alltid smita iväg från polisen. vid 16 års åldern lärde han känna en kille som var med i ett gäng. Och då började han sälja droger för gänget med sin Fiddy. Men en dag dog motorn och polisen tog honom med massa droger på sig, och på den dagen slutade han att sälja.

Och nu som 21 åring är han en helt vanlig person som tjänar normal lön och köper och säljer bilar så han tjärnar lite mer pengar vid sidan. Han söker även något jobb både kriminellt men kan också vara som mekonom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är en servern som jag verkligen känner att jag vill spela på och känner många personer som kör här. Och jag vill börja ta servern mer seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hörde från min kompis att denna servern var rolig och så började jag köra på den.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade mycket på denna servern och dom rekommenderade den så jag började spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att jag tycker att jag roleplayar tillräckligt bra för att vara whitelistad och jag är aktiv väldigt ofta. Jag kommer hela tiden göra mitt bästa. Jag vill kunna ha möjligheten att jobba på de lite roligare jobben såsom auotoexperten, Mekonomen. Jag kommer jobba ofta och kan därför bidra till servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli bra på att inte bryta mot lagen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället är jag inte aktive på ngn annan server men har spelat på polismyndigheten innan men nu spelar jag bara här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka