Accepterad Zaybnan | Ban överklagan [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaybnan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014745416/

Ditt Hex-ID: 11000013eda1548

Vad är din discord tagg? Luzy77#6978

Vem var det som bannade dig? Det står att det var Naounee så jag antar det.

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig på grund av att min kompis sa att jag skulle sätta mig i hans brandbil tror jag det var. Sedan gick jag ner och hämtade mat att äta och så blev jag bannad när jag kom upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag satte mig i en brandbil eftersom min polare sa att det var hans. Sedan gick jag ner och hämtade mat och när jag kom upp så hade jag blivit bannad för Sunt förnuft, powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban för jag kunde liksom inte göra så mycket när jag var nere och hämtade mat. Men jag tycker dock att han som körde ska få ban istället för mig, För jag kunde inte göra något åt att han kör vilt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare den första var när jag var ny och sprang runt och ryckte i bil dörrar vilket jag inte visste att man inte fick göra. Och den andra var Cop bait på grund av att jag trodde att det var en kompis till mig så jag skulle drifta och flexa lite och så var det en polis så jag sakta ner och sluta drifta men fick jag fick ban i 7 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså det är inte så mycket jag kan göra åt det men jag hade kunnat Lämna servern eller inte hoppat in i brand bilen som antagligen var stulen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lita på alla och var mer uppmärksam.
Och idag har jag lärt mig en läxa.
Jag skulle uppskatta om vi kan lösa detta på något sätt :/

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka