Accepterad Zaxxe | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaxxe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gtfoautistboylol/

Vad är ditt namn i verkligheten? Per Lidén

Vad är ditt discord namn? Per#6969

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Bragdielo. Tony är i 20 års åldern och han växte upp i Sicilien. Tony's far Antonio jobbade som en bilmekaniker åt den Sicilienska maffian men efter att ha förstört sin Capo's 63' Rolls Royce så fick Antonio valet att flytta till Sverige eller dö. Tony och hans familj flyttade till centrala Sundsvall och fick en klassisk italiensk uppväxt, inga misstag och många historier från "the old country". Antonio lyckades fixa jobb hos den svenska maffian som mekaniker men han gjorde ännu ett misstag och den svenska maffian är inte lika förlåtande som den Sicilienska. Antonio blev avrättad när Tony bara var 14 år.

Efter detta var Tony tvungen att ta hand om sin mor och 2 systrar. Han hoppade av skolan och började leta efter jobb. Han lutade sig direkt emot det enda som hans far lärt honom, bilar. Men Tony var inte lika slarvig som hans far och fick jobb hos en bilmekaniker straxt utanför sundsvall vid namn Erikssons. Han tjänade inte mycket pengar och jobbade mest med att serva kunders bilar, men det var i alla fall tilräckligt med pengar för mat.

4 år senare på Tonys 20 års dag blev hans mor väldigt sjuk. Hon gick bort 2 veckor senare så Tony var tvungen att börja leta efter ett nytt hem. han ringde sin äldsta syster som flyttat till "los santos" i södra Sverige. Efter hans mammas begravning åkte han med sin syster till LS för att starta ett nytt liv

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag vill bidra med en bra miljö på servern och lära mig hur RP i GTA fungerar bättre. Jag har en del erfarenhet ifrån lite äldre RP spel som t.ex. Garrys Mod som jag la ner 1000-2000 timmar på i mina yngre dagar. Jag har alltid tyckt RP är riktigt kul men jag har aldrig provat FiveM förut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda servern jag spelat på och den är riktigt nice

Hur hittade du Unive? en polares rekommendation

Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära mig "the ins and outs" av hur de går till, träffa nya människor och ba ha kul på servern helt enkelt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka