Accepterad Zatten147 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zatten147

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391028102/

Ditt Hex-ID: 110000119ace986

Vad är din discord tagg? shortyy1231

Vem var det som bannade dig? Avve

Bild på banmeddelande: Skärmbild (237).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var pga av att jag gick lite för långt. Jag Rp'ade med några poliser som helt plötsligt blev tjafs, det var inget seriöst, så det fortsatte fram och tillbaka i ett tag och jag sa ungefär exakt samma sak tillbaka och antar att något modd tog illa upp fastän jag tror att grabben jag tjafsa med inte själv tog illa upp. och båda parterna sa saker fram och tillbaka polisen sa att" han ska stoppa sin libanesiska leksak i min rumpa"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjafsade med en polis och vi sa saker fram och tillbaka, som om det vore ett riktgt tjafs, en massa andra personer hoppade in och vi alla sa grova saker om varandra men ändå blev jag bannad och inte de. när vi "tjafsade" verkade det inte som om killen jag tjafsa med tog illa upp alls utan han verkade vara helt inne i rp'en precis som jag och vi båda lalla med varandra och skrattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det kan ha varit en felaktig ban då vi båda sa saker till varandra som om det vore värklighet. Ingen av oss sa något som vi annars inte skulle gjort i det verkliga livet. Jag tror att modden kom senare i tjafset och endast hörde mig tjafsa och trodde säkert då att jag gick övergränsen och att jag inte rp'ade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare. En lärodom är att jag ska vara försiktigare med mina ord då jag själv såg vilken scen bara det där lilla tjafset skapade. Kommer inte gå över gränsen i framtida scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat de eskalera situationen istället för att fortsätta tjafsa även när det hoppade in en massa andra folk. detta är något jag kommer att tänka på i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. försöka deeskalera situationen och även förstå att den kan missuppfattas av andra om man är seriös eller ej. Därför kommer jag vara försiktigare i framtiden.3

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka