- Förbjuden
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Meko
Vad heter du IRL? Elias
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 31 Augusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig dock så försöker jag få tbx min krim roll men Grodan skulle tänka på det
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla det igenom att jag kommer vara aktiv jag kommer ha höga krav för att kuna jobba där och sen kommer jag se till att det är öppet nästan varje dag iveckan och så här jaag kan lova er att det kommer bli ett aktivt jobb jag kommer se till att det finns personal som vill jobba där och inte bara jobbr för makt och pengar sen så kommer jag alltid t in nya aanställda och jaag har varit chef över många ställen så som t.e.x Marja lisas och jaga gjorde de yrket jätte aktift och sen har jag mycket framtids planer för yrket o kommer verkligen göra det braa som chef
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter här ifrån
Securitas chef
Securitas biträdande chef X2
Mekonomen chef X2 🛠Falck biträdande chef x2 ⚒Falck personal ansvarig X3
Vianor personal ansvarig
Marja-Lisas chef
Bahamas mahamas personal ansvarig sen har jag även vart provanställd på Unicron OBS Jag har även vart jobb ansvrarig så kan allt som behövs kunnas för att vara en bra Chef
Hur ofta kommer du vara inne?
Varje dag men dem flesta feta festerna kommer jag göra på kvällarna på helgen och SEN PÅ JULLOVET då jävlar kommer det vara aktivt där kan jag säga er lita på mig
LITE MER EXATA TIDER FÖR EN VANLIG VECKA
måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-22
onsdag 15:00- 21
torsdag 15:20- 21
fredag 13- 23 mer om jag orkar
lördag när jag vaknar -23+
söndag 14:00-22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ajemän
Vad heter du IRL? Elias
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 31 Augusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig dock så försöker jag få tbx min krim roll men Grodan skulle tänka på det
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla det igenom att jag kommer vara aktiv jag kommer ha höga krav för att kuna jobba där och sen kommer jag se till att det är öppet nästan varje dag iveckan och så här jaag kan lova er att det kommer bli ett aktivt jobb jag kommer se till att det finns personal som vill jobba där och inte bara jobbr för makt och pengar sen så kommer jag alltid t in nya aanställda och jaag har varit chef över många ställen så som t.e.x Marja lisas och jaga gjorde de yrket jätte aktift och sen har jag mycket framtids planer för yrket o kommer verkligen göra det braa som chef
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter här ifrån
Hur ofta kommer du vara inne?
Varje dag men dem flesta feta festerna kommer jag göra på kvällarna på helgen och SEN PÅ JULLOVET då jävlar kommer det vara aktivt där kan jag säga er lita på mig
LITE MER EXATA TIDER FÖR EN VANLIG VECKA
måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-22
onsdag 15:00- 21
torsdag 15:20- 21
fredag 13- 23 mer om jag orkar
lördag när jag vaknar -23+
söndag 14:00-22
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ajemän