Nekad Zatra | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zatra

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
198
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070890909/

Ditt Hex-ID: 11000014232cb9d

Vad är din discord tagg? zatrareal

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag körde in i en väg i en relativt hög fart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag körde in i en väg i en relativt hög fart. Sen så sa jag liksom aj mitt huvud o sånt men gjorde ej /me vilket var dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban om jag ska vara ärlig det var mitt fel och de står jag för. Därimot 7 dagar tycker jag väl e lite väl mycket men jag förstår mycket väl att det var fel.
Och jag kommer ej upprepa detta.
Men anledningen till att jag ej gjorde /me Var för att jag blev stressad för det var några som sköt 1 halv meter ifrån oss typ så vi ville komma därifrån så fort som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad för pwg o fear RP i bröjan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha gjort /me och rpat lite mer på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% Och kommer ej upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A

Överlämna tags till staffs och gör de inte själv. Hjälper inte att försnabba din ban överklagan. Trevlig midsommar☀️ @ZevenDot3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka