Inaktuell Zatra | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zatra

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
198
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: zatrareal

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jo, varför jag vill bli staff är för att jag vill kunna hjälpa denna server att bli ännu större än vad den redan är. Jag vill även att folk ska kunna få en snabb och så bra Service som möjligt utan några problem och hjälpa andra med bekymmer dom har om servern eller om spelare. Jag skulle vilja hjälpa servern så mycket jag bara kan. Jag vill bara att folk ska ha en så bra och Rolig Rp så att dom aldrig kommer att vilja lämna denna servern. Det viktigaste med en FiveM server är att Rpn är bra såklart men att Staffs visar att dom är där och finns om det är några frågor om precis allt, som t ex Buggs, Grafik Mods, Problem med FiveM eller om det skulle kanske vara något med Datan dom vill ha hjälp med. Spelarna ska även känna att dom har kan hoppa support och inte behöva vänta i 15 minuter eller mera. Har varit med om en massa ggr att man sitter support och väntar men ingen kommer så man skiter i det och så gör man/löser det själv som då kan leda till dåliga saker kanske. Denna server verkar så jävla bra, trevliga och en almänt bra vibe. Så där skulle jag villa bli en staff för att kunna göra den bättre än vad den är kanske. Vill också träffa folket så klart, man har ju inte pratat med alla så det är ju ett perfekt sätt att träffa nya personer samt kanske få framtida vänner, man vet ju aldrig.
Och så har jag varit staff inann och vill göra ett bättre arbete denna gång.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv på dc från 8-22 på vardagar och längre på helgerna och kanske Försöka med 5-6 timmar ingame

Hur länge har du spelat på Unive? 31 Agusti 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter från ortenwave,Storsjön Och så klart Unive jag var support på swevave Inann jag gick över till Unive och sedan blev jag helper här på unive 2022-06-12 då så blev jag RP ansvarig och jobb ansvarig o nu vet jag hur mycket tid det tar och kommer sitkta in mig på att förbättra RP:n.
och så kan jag alla kommands
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
/kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern.
/banoffline [permid] [Dagar] [Anledning]
/addkey (namn) spawnar in nyckel in game
/skin (id) Ger skin meny.
/revive (id) ressar spelaren.
/svban (id) (anledning) för att banna personen i 60 minuter.
/ban (id) (tid) (anledning) För att banna personen från servern.
/unban (HEX) för att kunna ta bort en ban från en spelare.
/giveitem (id) (föremål) (hur många) för att ge en spelare ett föremål.
/noclip för att flyga osynlig
/tpm för att kunna ta sig till sin markör som man satte på mappen.
/bring (id) för att kunna dra en person till där du exempelvis noclipar.
/spec (id) för att kunna specca någon,inventory osv.
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett meddelande till alla på servern.
/ooc (text) - då skriver man i OOC chatten
/sv (text- då skriver man i Servervakts chatten ingame.
/sc- då skriver man i staff chatten ingame.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar ingame.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se ifall personen är medlem eller icke medlem till exempel.
/freeze (id) för att kunna frysa en person.
/unfreeze (id) ta bort frysningen på personen.
/toggleid för att kunna se någons id

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Krim. Don, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka