- Förbjuden
- #1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Johansson
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-22
onsdag 15:00- 21
torsdag 15:20- 21
fredag 13- 23 mer om jag orkar
lördag när jag vaknar -23+
söndag 14:00-22
OBS MER PÅ LOVEN
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 31 Augusti 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 21gånger kan ej skicka bild då jag ej e hemma
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs igenom att SV banna folk som ej beter sig och som även har i uppgift att hjälpa till o dv:a bilar som står ivägen Alltså kortförklarat underlätta för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna ta återgärder på folk som ej beter sig för att dom andra spelarna skall kunna njuta av en rolig RP utan lallare och jag kan liksom allt som skall kunnas för att vara SV på unive. Och vill utveckla mitt rollspel
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara tillexempel att man revvar i senario eller en giltlig andledning och det kan även vara att man revvar en kompis baaara för att man känner han kortsagt man andvänder sinaa perms vid fel tillfäle
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-22
onsdag 15:00- 21
torsdag 15:20- 21
fredag 13- 23 mer om jag orkar
lördag när jag vaknar -23+
söndag 14:00-22
OBS MER PÅ LOVEN
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 31 Augusti 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 21gånger kan ej skicka bild då jag ej e hemma
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs igenom att SV banna folk som ej beter sig och som även har i uppgift att hjälpa till o dv:a bilar som står ivägen Alltså kortförklarat underlätta för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna ta återgärder på folk som ej beter sig för att dom andra spelarna skall kunna njuta av en rolig RP utan lallare och jag kan liksom allt som skall kunnas för att vara SV på unive. Och vill utveckla mitt rollspel
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara tillexempel att man revvar i senario eller en giltlig andledning och det kan även vara att man revvar en kompis baaara för att man känner han kortsagt man andvänder sinaa perms vid fel tillfäle