- Förbjuden
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2002
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka om Forums Mod är att jag både gillar att diskutera med folk och sen så tycker jag att det är något som behövs.
Och sen så har jag inte så mycket att göra så jag kommer vara aktiv och väldigt hjälpsam.
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag det är det då man skall kunna gå tillbaka och kunna se det senare om de behövs
Får en ansökan vara kopierad? Nej, Det leder till nekad ansökan och forums ban
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker det mesta flyter på bra men det finns såklart saker som inte funkar lika bra.
Men mitt mål är att göra det som är dåligt bättre.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle vilja se att Helpers o MA blir bättre på att läsa ansökningar samt att MA ska kunna se Unban överklagningar o ta hand om derras egna bans.
Hur ser din aktivitetet ut? ------VARDAGAR------
07-23
------Helger/lov------
10-03
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope
Vad heter du på discord? Zatra#3027
Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2002
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka om Forums Mod är att jag både gillar att diskutera med folk och sen så tycker jag att det är något som behövs.
Och sen så har jag inte så mycket att göra så jag kommer vara aktiv och väldigt hjälpsam.
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag det är det då man skall kunna gå tillbaka och kunna se det senare om de behövs
Får en ansökan vara kopierad? Nej, Det leder till nekad ansökan och forums ban
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker det mesta flyter på bra men det finns såklart saker som inte funkar lika bra.
Men mitt mål är att göra det som är dåligt bättre.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle vilja se att Helpers o MA blir bättre på att läsa ansökningar samt att MA ska kunna se Unban överklagningar o ta hand om derras egna bans.
Hur ser din aktivitetet ut? ------VARDAGAR------
07-23
------Helger/lov------
10-03
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope