Accepterad ZassonZ | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZassonZ

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198360048216/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Andersson

Vad är ditt discord namn? Sebastian Andersson#0087

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är "Abdullah Nuurcade Karlsson" och han härstammar från det afrikanska landet Togo. Han är i dagsläget 26 år och fyller år den Januari. Abdullah hade tidigare ett liv i Lomé där han var en av de fattigare personerna i det samhället. Abdullah fick sitt mellannamn av sin fader som tyvärr har gått bort "Nuurcade O'mbembe". Han har också många syskon, men var ej en av de mest älskade. Hans mamma valde att adoptera bort honom redan vid 10 års åldern till en rikare familj i Lomé för pengar. När Abdullah var 17 så flyttade hela familjen upp till Sverige för att skaffa sig ett liv i ett finare land. I 19 års ålder mördades hans fosterföräldrar av den svenska polisen i ett misslyckat gripande. Detta gjorde att Abdullah blev hemlös i 2 år. Han lära sig svenska mer och mer och lyckades till slut 7 år efter han blev hemlös att få ett jobb på Postnord. Abdullah har lärt sig mycket svenska, men ibland i vissa lägen som när han är arg eller stressad så går hans brytning igenom. Abdullahs mål med livet är att tjäna pengar så han kan köpa ett hus till sina syskon och att han ska få ett roligt jobb. Abdullah har ej valt riktning i sin karaktär än, men han hoppas på att ett taxi chaufför jobb ska finnas tillgängligt. Däremot vet man aldrig vad framtiden har att erbjuda antingen så blir han polis eller helt motsatsen så blir han kriminell och hämnas för sina fosterföräldrar mot det svenska samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna få Abdullah att kunna nå sina drömmar och få ett jobb som han förtjänar. Abdullah ser en framtid inom taxi industrin eller kriminaliteten. Jag kommer att bidra med en seriös RP och göra mitt jobb seriöst. Jag vill även bli whitelistad för att kunna lära mig mer inom RP och spela mer. Jag vill bli whitelistad för att kunna tjäna mer pengar och ha råd med bilar och boplats. Jag har också en tydlig plan med min karaktär och jag behöver bli whitelistad för att planen ska gå i lås. Även fast jag riktar in mig på en mer kriminell linje så kommer jag behandla alla i staden med respekt om det inte är ett visst scenario.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mina kompisar spelar här vilket gör att jag vill tillbringa mer tid här, men det känns som att det behövs en whitelistning för att det ska bli verklighet. Jag märker också att det är en stor och aktiv server med aktiva moddar. Jag blev direkt tipsad om denna stad och blev genast intresserad. Hittills har jag endast positiva saker att säga om servern och just nu är det ingen annan stans jag skulle vilja köra.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick en uppmanelse av min kompis att ladda ner Fivem och direkt blev tipsad om "Multistaden" då det enligt honom är den bästa RP servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer fortsätta att utveckla min karaktär tills han når målen han siktar mot. Jag vill fortsätta utvecklas och bli mer och mer insatt i min karaktär. Jag hoppas att jag kommer att få nya vänner genom rollspelet och vill bidra mer till servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Godkänd vidare till muntlig intervju, lycka till!

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Godkänd efter intervju

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Tillbaka