Nekad Zaso | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaso

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex.

Vad är ditt discord namn? draycoe/polo#2301

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Wali AK. Han är intreserad av fordon, matlagning och att vara på gymmet med Dani och träna. Wali växte upp i rinkeby med sin kusin Dani AK, dom gillar att spela fotboll med varandra, Wali är 19 år gammal (04'a) Wali älskar att köpa bilar och har ungefär samma intressen som Dani, vi båda har ADHD och blir väldigt lätt arg men Wali är också väldigt snäll och trevlig mot folk. Wali och Dani hoppade av skolan i 9an då dom hadde väldigt stora drömmer inför framtiden, och började jobba hårt för att tjäna pengar, han började först jobba som sop hämtare och sedan började han och Dani jobba tilsammans som Rappare, det gick inte så bra i livet för Wali och Dani, i rinkeby då det var en massa skjutningar osv där, Wali och Dani flyttade sedan till unive och började hassla, och försöka bli bättre på att rappa då det är en av Wali's största drömmar. Wali gillar att lyssna på musik och sjunga efter låtarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp och social rp, har spelat på andra servrar och har bra erfarenheter och hoppas att jag kan bli Medlem här och bygga upp min karriär och försöka bli staff i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna scenarion utan att man ska försöka göra så att båda partena har ett roligt scenario och inte blir sur om man förlorar osv.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive från youtube och min vän brukade spela här och jag vill ge Unive en chans oc hoppas att jag kan ha en rolig tid här. Spelade förut här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka