Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085080494/
Vad är ditt namn i verkligheten? Arez
Vad är ditt discord namn? Arezhz
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Coco Carmena, en kubansk immigrant som är kusin till Xavi Queso och släkt med Fidel Castro. Cocos dröm sedan barn har varit pengar och tjejer, hans förebild är Tony Montana och vill vara som han. Han gör allt i sin makt för att uppnå sina drömmar
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara en seriös och konsistent RP spelare som respekterar servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill göra fler saker och upptäcka nya grejer, en whitelist kommer att hjälpa mig att uppnå det.
Hur hittade du Multistaden? Genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Arez
Vad är ditt discord namn? Arezhz
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Coco Carmena, en kubansk immigrant som är kusin till Xavi Queso och släkt med Fidel Castro. Cocos dröm sedan barn har varit pengar och tjejer, hans förebild är Tony Montana och vill vara som han. Han gör allt i sin makt för att uppnå sina drömmar
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara en seriös och konsistent RP spelare som respekterar servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill göra fler saker och upptäcka nya grejer, en whitelist kommer att hjälpa mig att uppnå det.
Hur hittade du Multistaden? Genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej