Nekad Zarrebarrecool | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zarrebarrecool

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Znuffe-RS6

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2012

Berätta om din karaktär. Adam Milan Adam Milan är 23 år gammal han är shysst snäll och han hade en jobbig uppväxt då hans mamma jobbade på ett kontor mitt i stockholm och hans pappa var kriminell och en gång blev hans pappa skjuten och dog av polisen Adam blev arg på polisen då han var så ung så han förstod inte vad hans pappa hade gjort fel Adam växte upp och när han var 18 år gammal flyttade han till staden Unive nu ska han bli medlem i den nya staden och få uppleva staden på en ny nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka med att göra så att alla får en bra upplevelse på servern och rapportera dom som förstör på servern. Och bidra till bra RP på Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att den andra personen ska ha en chans att vinna ett scenario man måste spela för att andra ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft. Sunt förnuft är ett bra exempel på en regel på servern för det är en utav dem viktigaste reglerna på hela servern tillexempel: du kan ju inte bara gå och slå någon på torget helt utan anledning du måste anpassa dig till reglerna på bästa sätt som möjligt om man gör något annat så bryter man mot regeln Sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rollspel sedan 2020 och jag har spelat på unive väldigt mycket jag tog en lång paus från fivem men jag kommer tillbaka nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn jag brukar inte svära så mycket om nån är jätte arg på mig och kallar mig skäls ord då håller jag mig lugn.

Nekad. Du får utveckla hela ansökan. Du får ansöka på nytt om 24h.

Tillbaka