Accepterad Zarrebarrecool | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zarrebarrecool

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009783209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Off1c1alZnuffe#0850

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Anders Svennson är en trevlig kille som växte upp med sin pappa i ett litet hus i staden Stockholm där trivdes han bra och han gillade liksom livet där han har liksom växt upp där med sin pappa helt enkelt Anders pappa var en polis men Anders fick följa med till hans jobb och tyckte om det han fick tillumed vara med på scenarion och ha kul han mådde bra där och trivdes hans mamma jobbade på ett kontor i kista där hållde hon på med IT och det gillade Anders men Anders gillade mest polis jobbet så klart när Anders var 9 år gammal dog hans pappa Anders blev ledsen börja gråta han mådde inte bra en vecka efter dör resten av hans släkt i cancer förutom hans mamma nu var det bara Anders och hans mamma och sen växte Anders upp och hans mamma dog såklart:( men nu mår han bra Anders intresse är att titta på film hänga med kompisar och spela dataspel Anders har bra känslor idag men är fortfarande ledsen för hans mamma dog anders känslor är liksom upp och ner helt enkelt och Anders bakgrund är en förebild han är snäll mot alla och han hjälper folk Anders är 32 år gammal idag. han mår bra det var historian om Anders Svennson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag vill bli medlem här på unive för att få tillgång till massa saker på den här servern tillexempel som kriminell roll och polis roll jag ska välja men jag vill bli medlem här för att detta är en bra server så tycker jag helt enkelt inom unive det är bra rp h'är helt enkelt det är kul att rpa här på denna server på grund av rpn och hur mycket spelare det är inne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan rpa och att jag kan hjälpa servern kan rpa och kan liksom ja hjälpa staden hjälpa folk och sånt jag gillar unive så kommer bara rpa på denna server helt enkelt så kommer det att vara inom min rp och när jag rpar och kan bidra till servern mycket för detta e en bra server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska liksom spela för att båda partnerna ska kunna vinna scenario inte bara en båda ska ha en chans att vinna ett scenario helt enkelt de e bara det.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på sweden i fivem så hittade jag unive börja söka upp om unive på youtube då såg jag liksom mycket rolig rp server så jag börja titta och titta helt enkelt och testa rp servern och nu ansökte jag om medlemskap.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka