Accepterad Zarrebarrecool | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zarrebarrecool

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Znuffe-RS6

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2012

Berätta om din karaktär. Adam Godispåse är född år 2002-08-03 Adam Godispåse Adam Godispåse är en man som är väldigt trevlig snäll schysst och han är lugn men han har haft en väldigt tuff uppväxt hans pappa var en polis och han behövde jobba så mycket så att han hade knappast någon tid med sin son men han såg till att Adam och Adams mamma hade mat och ett tak över huvudet. Hans mamma jobbade med att hjälpa folk med sina problem med olika program på sin dator så att Adams mamma kunde jobba hemma inprincip varenda dag. Så att Adam hade sin mamma hans mamma lagade mat åt Adam och hans pappa kom hem sent på kvällen allting var bra tills en dag när hela Adams uppväxt vände upp och ner hans pappa dog i skottlossning på bankrån. Och hans mamma och Adam var så ledsna. Det som hände nu var så jobbigt för Adam och hans mamma. Dem behövde bo på gatan för att dem inte kunde få så mycket pengar längre. Adam är nu 17 år gammal han flyttar in till sin bästa vän Elias. Dem har det bra men en dag behövde Adam skaffa jobb han kunde inte bo i stockholm längre och gå i skolan där så han flyttade till staden Uppsala. Där skaffade han jobb som snickare han skaffade en billig lägenhet så att han kunde flytta till en annan stad senare. Adam är nu 22 år gammal och han flyttar till staden unive han lever just nu på A kassa. Men nu söker han medborgarskap till staden unive. Och då kommer han skaffa ett riktigt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka bidra med att hjälpa till jag kan försöka rapportera dom som stökar till på servern så mycket som möjligt som lallare tillexempel och försöka hindra till rasistiska ord och andra situationer som är dåliga för servern försöka göra så att alla har en rolig upplevelse på servern unive helt enkelt asså jag vill hjälpa så gott det går och försöka få en rolig upplevelse jag själv jag vill inte att folk ska ha tråkigt på servern alla måste få en bra upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste spela för motpartnens vinst tillexempel man måste ge den andra spelaren en chans att vinna man kan inte spela för att bara vinna den andra spelaren måste ha chans att vinna asså man måste spela så att alla har roligt på servern asså tillexempel du står och har en skottlossning mot en annan spelare på servern du måste ge den andra personen en chans att vinna inte träffa skott i huvudet varje gång du skjuter man måste spela så att alla har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft. Sunt förnuft är ett bra exempel på en regel på servern för det är en utav dem viktigaste reglerna på hela servern tillexempel: du kan ju inte bara gå och slå någon på torget helt utan anledning du måste anpassa dig till reglerna på bästa sätt som möjligt om man gör något annat så bryter man mot regeln Sunt förnuft. RDM Rdm står för Random Death Match rdm innebär att man kan inte döda en annan spelare för ingen anledning alls det måste alltid finnas en anledning till att döda en annan spelare på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rollspel sedan 2020 och jag har spelat på unive väldigt mycket jag tog en lång paus från fivem men jag kommer tillbaka nu jag har spelat väldigt mycket rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn jag brukar inte svära så mycket om nån är jätte arg på mig och kallar mig skäls ord då håller jag mig lugn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka