Accepterad Zarrebarrecool | Ban överklagan [SMOKEY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zarrebarrecool

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009783209/

Ditt Hex-ID: 11000013e8e5da9

Vad är din discord tagg? SlushyYT#0850

Vem var det som bannade dig? Smokey

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ybobll Anledning: spammar i twitter Går ut om: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: SMOKEY ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spammade i twitter men jag tycker så här det var oacceptabelt beteende av mig jag ska verkligen inte göra om det jag vill ha unban och börja bete mig så tycker jag liksom för jag vill kunna fortsätta rpa på unive jag blev bannad för jag inte bettede mig det var ingen som svara i twitter så jag bara spammar och spammar till slut så blir jag bannad jag vill ha unban och börja bete mig så tycker jag helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid piren polisstation jag ville bli polis skrev i twitter ingen svara efter en stund blev jag arg så jag börjar spamma spamma mer och mer och mer tillslut så blir jag bannad i 2 dagar jag gjorde nåt dåligt men jag vill ha unban och börja bete mig så tycker jag helt enkelt för jag vill fortsätta rpa på servern liksom så tycker jag och så är det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag vill ha unban och börja bete mig liksom vill kunna rpa ordentligt jag gjorde fel jag spammade i twt det är inte bra direkt twitter är för att sälja saker och kontakta folk liksom så är det man ska rpa ordentligt jag vill verkligen ha unban och bete mig så tycker jag och jag vill inte bara ha ban det är inte så kul men jag måste börja bete mig och rpa ordentligt så tycker jag iaf jag tror alla andra tycker det + staff jag ska inte göra om det igen och jag vill ha unban för att få en till chans att sköta mig och verkligen bete mig när jag rpar så tycker jag vet inte vad ni tycker men så tyckerr jag det är vad jag säger för det jag gjorde var inte okej helt oacceptabelt det var de jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 1 ban 1 timme och en annan ban 3 dagar det var för vdm + lall fick unban sen men jag lärde mig att man inte ska lalla för det var inte vdm men jag lärde mig att man ska börja bete sig när man råkar köra på nån så tycker jag iaf jag tror alla andra på denna server + staff tycker samma sak som mig för det jag gjorde var fel och det var it okej vill inte göra om det men jag vill ha unban på servern helt enkelt så tycker jag helt enkelt man ska rpa ordentligt på denna server för detta är en seriös rp server en anledning till varför det är nästan 500 pers inne varje kväll det är helt sjukt!? tycker jag iaf man ska rpa ordentligt och liksom bete sig när man rpar så tycker jag iaf.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte behöft spamma i twitter jag kunde liksom tagit det lungt och väntat på svar istället för att gå och spamma det är inte okej det är liksom helt oacceptabelt så tycker jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag skulle ha lärt mig att man ska bete sig och inte spamma i twitter det ska liksom vara lika bra rp hela tiden ska inte va nå skit rp utan bra rp ska det vara på denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Såklart.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Oavsett om du är arg eller inte ska du aldrig spamma i twitter, och detta har vi tagit upp flertals gånger. Men jag kommer godkänna detta men om du gör om detta kommer du inte få unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka