Accepterad ZAPPID | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZAPPID

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zacharias

Vad är ditt discord namn? ZAPPID

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja det gör jag.

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Zacki Wertoi och han är 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Strategisk, Lyssnar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karktär är född i Sverige men hans föräldrar kommer ifrån Sydafrika. Han är 22 år gammal och 175 cm lång. När han var ung vann hans föräldrar på lotto och de blev miljonärer. Därefter hade Zacki en bra uppväxt men han hade inga vänner. Han var oftast hemma och spelade data spel men hans mål med livet har alltid varit att jobba med ett bra jobb som T.ex Advokat, Sjukvårdare eller Polis. Nu har han kommit till den åldern där det snart är dags att bästemma sig för vad han vill jobba med. Men han väntar med att bästema sig tills han har flyttat han vill försöka flytta till staden Unive men vi får se om han får medborgarskap där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en laglig karaktär som ökar Rp nivån eftersom många som Rpar vill vara krimminella. Jag bidrar också med bra Rp och inga regelbrott. Ju fler det är i en stad detso värkligare blir det. Jag vill vara med i Unive staden för att ha roligt och skapa minnen tillsammans. Jag är öppen till nya städer och jag kan lära mig vart man gör saker och hur saker går till på Unive snabbt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för att det är roligt inte för makt eller för att alltif vinna. Iblan ska de andra också vinna så att det blir så bra RP som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutigt mot reglerna 2 gånger på andra serverar då har det varit för Powergaming båda gångerna. Jag har kört in i en vägg eller en annan bil och sedan inte reagerat.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej jag är inte aktiv på en annan Rp server och om jag blir medlem här kommer jag inte att Rpa på någon annan Rp server.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Powergaming är två regler som servern har. Rdm innebär att man inte ska skada/döda någon utan anledning. Powergaming innebär att man ska Rpa på sina skador. T.ex om du blir skjuten i benet så kan du inte springa vidare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har Rpat i över 3 år på serverar som Penguin, Sweden RP, Bryggan Roleplay och många fler servrar. Jag kan reglerna på servern och om ni är missnöjda med min ansökan skulle jag bli glad om ni gav mig feedback eller om ni ger mig test medlem.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag kommer inte att vara aktiv på en annan svensk rp server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka