Nekad Zapio | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zapio

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/765611989940611341/

Ditt Hex-ID: 11000013d9e774e (Hex)

Vad är din discord tagg? zorken_

Vem var det som bannade dig? ZAFE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bbd1e5ac695b6c2019a73504910fd06a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de jag gjorde va fel och hade ingen realistisk rp alls. Ångrar detta så mycket och vill komma tillbaka till servern igen då Unive är den enda servern som är igång inom Fivem Sverige enligt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och de va några som började hetsa och säga att jag skulle komma utanför och hotade mig att dom skulle skjuta mig så jag sköt dom på piren när dom satt i deras bil sedan tog jag deras bil och stack därifrån så fort som möjligt sedan fick jag en permanent avstängning för skjuter på piren och inkompitent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban jag gjorde fel, jag kunde visat mycket bättre rp som hade utvecklat scenariot och hade kunnat göra det roligare för motståndarnas de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20+ bans, det var några i början av min rp då jag inte kunde så mycket så pratade jag ooc vilket aldrig hänt längre sen var det powergaming som jag inte blivit bannad på efter den senaste bannen för powergaming. sen har jag en ban på krim utan krim då jag bara var medlem och inte hade så mycket koll och det har inte skett sen den bannen heller så då antar jag att jag inte kommer lalla mer eller så sagt jag kommer inte lalla mer då de bara förstör andras rp och gör rpn dålig sen finns det olika lall men att slå folk är riktigt dåligt asså kan jag säga så jag skäms ju lite för detta ska ju vara klart och man ska ju fatta det. sen har jag en blacklist det var när jag bytte server och då tog jag lärdomen att stanna kvar på unive för det är den bästa servern enligt mig och ska satsa allt här och utvecklas. Men efter det har jag blivit bannad för massa olika saker. Men det är inom krim rpn så jag tror att jag borde ta en paus från krim rpn och rpa vid gäng. för jag har mycket att lära mig där. Jag borde typ bli polis igen för då blev jag aldrig bannad och min rp var mycket bättre. men nu på senaste blev jag bannad hela tiden, vissa saker var liteb som att jag dsyncade in i ngn på torget men sen är alla mina bans mellan kriminella så jag tror inte att jag passar in i krim rpn och borde ta en paus där ifrån så jag tänker mig att bli typ polis el ngt för det känns som jag behöver ta en liten paus nu från kriminella världen. jag borde bli polis helt ärligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra ett 100 gånger så roligare scenario som att t.ex som att låta dom kidnappa mig och se vad som skulle hända, om dom hade utpressat mig på pengar mm. Eller så hade dom kunnat tvinga mig göra ett jobb för dom som t.ex skulle vara för farligt för de att göra och om jag skötte jobbet bra så skulle dom släppa mig fri igen. Så det jag hade kunnat göra annorlunda skulle nog vara att jag kunde ha dragit ut på scenariot och inte ba avslutat allt på piren på 3 sekunder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ni kommer aldrig att se något liknande från mig igen ber er att ni ger mig en till chans att kunna få rpa på unive igen.

Eftersom att jag har en stor erfarenhet inom rpn då jag har rpat på svenska rollspel servrar i snart 2 år och det har endast vart på servrar med bra rp nivå osv. Jag kommer kunna göra bra scenarios fram över som både blir roliga för motståndarna i scenariot och kommer kunna bidra med långa scenarios som har den bästa rpn som möjligt så att alla runt om kring ska tycka att det är kul och rpa på unive roleplay eftersom det är den servern med bäst och högst rp i FiveM sverige. Jag kommer rpa på lagliga jobb då jag tycker att krim rpn har blivit ganska tråkig enligt mig då jag har rpat som det för det mesta, jag vill testa på nya upplevelser t.ex att jobba på en bilfirma eller grovstreet pizzeria som jag gjorde också under hela min tid på unive även när jag var kriminell. Jag vill kunna lära känna många nya människor på servern och utforska alla whitelistade jobb ingame. Ber er ännu en gång detta var ett misstag av mig jag gjorde innan och lovar att detta inte kommer hända igen har utvecklat min sociala rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka