Nekad ZapeValle | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZapeValle

Aktiv Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Eksgård

Vad är ditt discord namn? ZapeValle

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Namn: Viktor Andersson
Ålder: 19 år
Ursprung: Viktor växte upp i en mindre stad långt borta från Unive.

Bakgrundshistoria: Viktor's barndom präglades av förlust och omvälvande förändringar. Den tragiska bilolyckan som tog hans föräldrars liv när han var endast 7 år gammal, lämnade ett djupt sår i hans hjärta. Efter olyckan blev Viktor omhändertagen av socialtjänsten och förflyttades från ett fosterhem till ett annat. Varje placering var en ny kamp för att hitta ett hem och en känsla av tillhörighet. Han lärde sig tidigt att vara självständig och att klara sig själv i en värld som inte alltid var vänlig.

Motivation och mål: Trots de traumatiska händelserna i sitt förflutna, har Viktor bestämt sig för att inte låta det definiera hans framtid. Hans beslut att flytta till storstaden är en chans till en ny början, en möjlighet att skapa ett bättre liv för sig själv och förhoppningsvis hitta den stabilitet han alltid saknat. Genom att arbeta för Securitas hoppas Viktor kunna göra en verklig skillnad och bidra till att göra samhället säkrare för alla invånare. Han strävar efter att vara en röst för dem som inte kan tala för sig själva och att försöka förhindra att andra barn behöver gå igenom samma smärta och förlust som han gjorde.

Intressen och passioner: Viktors kärlek till bilar är djupt rotad och har funnits med honom sedan han var en liten pojke. Att meka med bilar och lära sig om deras inre mekanismer är inte bara ett intresse för honom, det är en passion som ger honom frid och lycka i en annars kaotisk värld. Porsche är hans favoritmärke, och han drömmer om dagen då han kan köra sin egen Porsche genom stadens gator. Men trots hans passion för bilar, är Viktor också en person som värdesätter sina vänskapsband högt. Han är alltid där för sina vänner, redo att lyssna, stötta och göra allt som krävs för att hjälpa dem genom livets prövningar.

Personlighet: Trots att han har känt smärtan av förlust och ensamhet, har Viktor en innerlig godhet som strålar igenom i allt han gör. Han är varm, empatisk och generös, alltid beredd att hjälpa andra även när han själv kämpar. Hans erfarenheter har lärt honom att uppskatta livets små glädjeämnen och att vara tacksam för varje dag han får. Viktor är en kämpe, en överlevare som vägrar att låta sitt förflutna definiera honom. Istället väljer han att låta det forma honom till en starkare, mer medkännande individ som strävar efter att göra världen till en bättre plats för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min underbara humor roliga konversaktioner och en intressant karaktär som just Viktor. Vill även bara det bästa för alla medlemmar på Unive och strävar för att göra Unive till en bättre och tryggare plats för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv ska ta konsekvenser ibland för att låta andra ha kul. Till exempel om du blir rånad, då ska du spela med, inte bara skita i det och dra. Efter allt så är ju det roliga med Unive just RP och om man bara fokuserar på "sina" fördelar blir det inte lika roligt för alla andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla regler. Några exempel är combatlogging som innebär att man inte får lämna servern för att undvicka specifika scenarion. FearRP som innebär att man ska värna om sitt liv som det vore i verkligheten. Copbait är en annan regel som innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet i onödan vilket inte är tillåtet. Detta är några exempel bara men jag känner till alla reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte på FiveM. Men jag har rpat i andra spel som Farming Simulator, så lite erfarenhet skulle jag ändå säga jag har.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Bara att jag uppskatar denna servern. Har varit jätte roligt än så länge och hoppas jag blir accepterad :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka