Nekad ZapeValle | Ansökan till Servervakt [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZapeValle

Aktiv Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad heter du på discord? ZapeValle

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013eabc072

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar unive nästan varje dag i veckan i från 2 timmar en dag till kanske 7 timmar en annan dag men mellan 4-6 timmar varje dag skulle jag säga. Är fortfarande aktiv under helger och lov då jag inte brukar hitta på så mycket annat än att spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 03/23/2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga men har en ban för röst, (fick den när jag nyss starta med rp) men kan skicka pm till nån om det behövs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs genom att tex svbana lallare eller dva bilar ivägen. Du som servervakt är som en helper/mod fast du speccar inte. Du rpar som vanligt och tar åtgärden på saker som uppstår i scenarion och lägen du är med i.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag varit både servervakt och helper inann och tycker verkligen om Unive därför vill jag hjälpa till och bidra med det jag kan. Samt tycker jag att saker som lall och annat har blivit värre på sistone.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att använda sina perms för saker som inte är tillåtna. Tex ressa dina kompisar eller svbana en person du bråkar med osv. Abuse är lite samma sak.

Nekad.

Anledning: Vänligen Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har." & "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka