Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880358086/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Helgesson
Vad är ditt discord namn? ZanyeZ#7589
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter andreas karlsson han är intreseradom kriminalitet och att köra cross och han levde i en fattig familj som behövde pengar han blev även retad för det och han vill visa att han är bättre en dom och kan bli rik på ett eller annat sett han jobbar på postnord för snabba pengar för att överleva och gillar att var med sina nya kompisar i staden
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en spelare som är beredd att satsa på roleplay jag känner att mitt roleplay kan vara bra på denna servern jag kommer även bidra med att folk roleplayar på rätt sätt jag är nogran med det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många roleplay servrar men det är inte till räckligt många men här runt tre hundra inne jag vill vara med jag ska roleplaya mitt bästa jag är taggad att roleplaya
Hur hittade du Unive? jag hitta det avv vissa vänner och vi har pratat om att joina
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra på att leva nån annans liv så bra jag kan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bäst på att roleplayea
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? njaaa sjöstaden men inte lika mycket nu men är inne då och då spelar mest nu på denna
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Helgesson
Vad är ditt discord namn? ZanyeZ#7589
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter andreas karlsson han är intreseradom kriminalitet och att köra cross och han levde i en fattig familj som behövde pengar han blev även retad för det och han vill visa att han är bättre en dom och kan bli rik på ett eller annat sett han jobbar på postnord för snabba pengar för att överleva och gillar att var med sina nya kompisar i staden
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en spelare som är beredd att satsa på roleplay jag känner att mitt roleplay kan vara bra på denna servern jag kommer även bidra med att folk roleplayar på rätt sätt jag är nogran med det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många roleplay servrar men det är inte till räckligt många men här runt tre hundra inne jag vill vara med jag ska roleplaya mitt bästa jag är taggad att roleplaya
Hur hittade du Unive? jag hitta det avv vissa vänner och vi har pratat om att joina
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra på att leva nån annans liv så bra jag kan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bäst på att roleplayea
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? njaaa sjöstaden men inte lika mycket nu men är inne då och då spelar mest nu på denna