Aadel
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walid Mendez
Vad är ditt discord namn? walidmendez
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Adel chapo och är 23 år gammal som haft en liten stökig bakgurn och uppvuxen i Spanien, Adel pratar flytande svenska men bryter i spanska. som liten så gjorde Adel lite alla möjliga småbus. Adel gillade att spela fotboll med sina vänner i spanien och drömde om att bli fotboll proffs, de va hans drömmar som aldri gick i uppfyllelse, han har alltid drömt om att bli stor och framgångsrik person, kanske öppna företag. Adel är snäll och lojal och han ha god hjärta mot folk, han är också duktig på att undvika problem. men han kan bli otrevlig om någon bråkar med han dock. Adel tänkte skaffa nytt jobb i dena stad då han vill testa nytt jobb och uptäcka sina möjliheter.
Adel gillar bilar, båtar och hastighet, han gillar även musik och att dansa med tjejr på klubben.
nu är Adel redo att flytta till denna fina stad och träffa folk och vänner
Adel vill också skaffa fint hus o fin bil då bilar är något han gillar väldig mycket!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som är roligt, det är viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden! Kan bidra till profiesonell roleplay och seriösa scenarion, tycker det är roligt att leva in i karaktär.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra personen vinna scenario och inte bara själv vinna, typ att man roleplayar med sjukhuspersonal så dom också får roleplaya. Man ska inte tänka på sej själv hela tiden i scenario.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler, typ vdm= att man köra på folk. Fearrp att om någon hotar dej med kniv, så måste du reagera att du är rädd, inte bara börja slå honom fast han har kniv
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycke på spanska och lite på svenska servers i LaFama, jag va krim där och testat jobba som polis, de är roligt att köra på svenska server då jag pratar bra svenska och har bra roleplay nivå
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag förhopningsfull och redo att börja i denna staden!
Vad är ditt discord namn? walidmendez
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Adel chapo och är 23 år gammal som haft en liten stökig bakgurn och uppvuxen i Spanien, Adel pratar flytande svenska men bryter i spanska. som liten så gjorde Adel lite alla möjliga småbus. Adel gillade att spela fotboll med sina vänner i spanien och drömde om att bli fotboll proffs, de va hans drömmar som aldri gick i uppfyllelse, han har alltid drömt om att bli stor och framgångsrik person, kanske öppna företag. Adel är snäll och lojal och han ha god hjärta mot folk, han är också duktig på att undvika problem. men han kan bli otrevlig om någon bråkar med han dock. Adel tänkte skaffa nytt jobb i dena stad då han vill testa nytt jobb och uptäcka sina möjliheter.
Adel gillar bilar, båtar och hastighet, han gillar även musik och att dansa med tjejr på klubben.
nu är Adel redo att flytta till denna fina stad och träffa folk och vänner
Adel vill också skaffa fint hus o fin bil då bilar är något han gillar väldig mycket!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som är roligt, det är viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden! Kan bidra till profiesonell roleplay och seriösa scenarion, tycker det är roligt att leva in i karaktär.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra personen vinna scenario och inte bara själv vinna, typ att man roleplayar med sjukhuspersonal så dom också får roleplaya. Man ska inte tänka på sej själv hela tiden i scenario.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler, typ vdm= att man köra på folk. Fearrp att om någon hotar dej med kniv, så måste du reagera att du är rädd, inte bara börja slå honom fast han har kniv
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycke på spanska och lite på svenska servers i LaFama, jag va krim där och testat jobba som polis, de är roligt att köra på svenska server då jag pratar bra svenska och har bra roleplay nivå
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag förhopningsfull och redo att börja i denna staden!