Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880358086/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Helgesson
Vad är ditt discord namn? ZanyeZ#7589
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Andreas Karlsson är en cross människa han älskar cross och att köra ett mindre fordon och känna sig mer fri han älskar att drifta ganska mycket med bilar men han gillar fordon han gillar inte polis för han blir stannad ganska ofta han är polis hatare så helt enkelt han gillar vara kriminell mer än polis. när han var lite så levde han ganska fattigt han kunde inte ha råd med nåt kul fordon han blev väldig mobbad av alla klasskamrater och det var ganska mycket bråk utanför doms lägenhet så dom ringe polisen ofta men dom lyssna inte så han vill visa att alla som inte lyssna eller mobba han att han är bättre och faligare han är även bra på att lura och kan prata med folk för att vara mer trevlig lyssnar han väldigt bra.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara med i en står server för det finns inga träskallar och poliserna är mer en andra servrar och även så vill jag att mitt roleplay ska bli mycket bättre jag vill kunna leva nån annans liv och även finns det mer jobb och mer grejer att gör jag vill göra grejer som inte finns på andra servrar och jag kan bete mig och jag kommer sköta mig jag roleplayar ganska bra och jag kan det mesta
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på många servrar som polis och kriminell men det är för lite person för det och jag och mina kompisar har pratat om att joina för det var för lite personer och och jag gillar att ni har så bra modare som håller koll på servern så jag vill jätte spela mer på den
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa om den och massa youtubers som berättade om den och sett den även på tiktok
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bättre att roleplaya och jag vill få mer vänner att prata med på dc
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få mer vänner och få en bättre chans att bli bättre på rollspel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? njaaa sjöstaden men inte lika mycket nu men är inne då och då spelar mest nu på denna jag har inte varit inne på fyra dagar men nu är det den här jag är inne på
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Helgesson
Vad är ditt discord namn? ZanyeZ#7589
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Andreas Karlsson är en cross människa han älskar cross och att köra ett mindre fordon och känna sig mer fri han älskar att drifta ganska mycket med bilar men han gillar fordon han gillar inte polis för han blir stannad ganska ofta han är polis hatare så helt enkelt han gillar vara kriminell mer än polis. när han var lite så levde han ganska fattigt han kunde inte ha råd med nåt kul fordon han blev väldig mobbad av alla klasskamrater och det var ganska mycket bråk utanför doms lägenhet så dom ringe polisen ofta men dom lyssna inte så han vill visa att alla som inte lyssna eller mobba han att han är bättre och faligare han är även bra på att lura och kan prata med folk för att vara mer trevlig lyssnar han väldigt bra.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara med i en står server för det finns inga träskallar och poliserna är mer en andra servrar och även så vill jag att mitt roleplay ska bli mycket bättre jag vill kunna leva nån annans liv och även finns det mer jobb och mer grejer att gör jag vill göra grejer som inte finns på andra servrar och jag kan bete mig och jag kommer sköta mig jag roleplayar ganska bra och jag kan det mesta
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på många servrar som polis och kriminell men det är för lite person för det och jag och mina kompisar har pratat om att joina för det var för lite personer och och jag gillar att ni har så bra modare som håller koll på servern så jag vill jätte spela mer på den
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa om den och massa youtubers som berättade om den och sett den även på tiktok
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bättre att roleplaya och jag vill få mer vänner att prata med på dc
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få mer vänner och få en bättre chans att bli bättre på rollspel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? njaaa sjöstaden men inte lika mycket nu men är inne då och då spelar mest nu på denna jag har inte varit inne på fyra dagar men nu är det den här jag är inne på