Nekad zany8127389123 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zany8127389123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hossein

Vad heter du på discord? ZANY#4454

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 1977

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar sitta vid datorn och gå in på servern och lira och sen går jag och äter mat och kommer tillbacka och spelar på servern. det är det jag gör.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem ganska länge men sen blev mitt dc hackad så att jag förlora min medlem för den scikar utt massa saker men annars om man ska räkna hur länge så typ 1år nåt son vet ej.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har aldrig blivit bannad eller avsägnd eller vad jag vet.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rp samtitigt dom staff arbeter och då om nån pratar ooc så ska en servervakt kicka dom och när nån spawnas skadad ska dom revva eller när det kommer en lallare och slår ner en kille ska servakten revva kilen och kicka han som llallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo för att jag verkligen kommer att utveckla staff teamet under olika mötten osv kommer även fixa så att folk hittar deras mentalitet för att kunna uppnå ett bra rpande i rpn. Jag är även väldigt kunnig inom rpandet. Kommer även vara superaktiv ingame och i forumet med att rätta olika slags medlemskaps ansökningar och såklart vara i support och försöka hjälpa till när folk sitter i väntrum och väntar så kommer jag försöka dra in dem så fort som möjligt och verkligen vissa att jag är en bra förebild åt dem så att dem förstår att jag kommer att försöka hjälpa till med deras problem. Är även väldigt stresstålig om det är så att folk är stressade på grund av att dem har blivit rdmade av folk så brukar jag fortfarande hjälpa till. Fast om dem skriker osv kommer jag försöka undvika skrikandet och helt enkelt gjort mitt jobb att hjälpa till och kanske då be honom att lugna ner sig beroende på hur arga stressade dem är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man rvar sig själv när man blir skadad och att man kickar folk för ingen anledning tillexämpel att man blir arg på en kille så att man kickar han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka