Nekad zansi | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zansi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zansi/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Zansi#9073

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Ja tjenare mitt namn är johan hassel brukar även bli kallad konstapel hassel. Jag jobbar då som polis och är 29 år gammal. Jag kom in på polishögskolan när jag var 21 i malmö. Kom ut i fält efter 5 terminer som aspirant och sen dess jobbat i fält som polis. Jag har inte fru eller tjej i nuet och då inga barn heller. Jag skulle vilja säga att jag är en väldigt ambitiös människa och älskar att prata med människor nog lite därav mitt yrke.Jag gillar mötet med olika människor och att hjälpa så gott jag kan. Jag är även en väldigt nyfiken person av mig och jag kom ihåg som liten när man såg en polisbil flyga förbi så tänkte man vart ska den? jag vill veta! och idag är jag den som kör den bilen som flyger fram på gatorna.

Jag tror många skulle säga att jag är en väldigt trevlig person även många som står på andra sidan lagen. Tvingades flytta av lite olika skäl och därför ansöker jag idag om ett pass att få stanna i staden. Jag är också en väldigt stor passion för fotbollen och dess värld. Jag älskar att åka ut i Europa och kolla på fotboll i toppklass. Och när man är i Sverige får det bli Malmö såklart.

Jag har varit i England lite för många gånger de senaste åren jag tror jag är uppe i 24 gånger. Men det är så när man följer sitt lag, Manchester United.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? bra fråga, jag har mycket erfarenheter och skulle vilja påstå att jag är väldigt rutinerad rpare. Jag är även en väldigt go grabb skulle jag vilja påstå och känner att jag kan bidra till en go Community förhoppningsvis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Community, det är jätte stort har sett en del streamers som spelar både på twitch och tiktok. och att det är så många som är med att man nästan aldrig behöver vara rädd att servern ska vara död.

Hur hittade du Unive? Först från serverlist men efter jag fått upp den på tiktok några gånger så verkade det ändå vara en go server så tänkte varför inte liksom och nu är jag här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul att kunna sitta i långa scenarios utan att bli frustrerad över att folk inte kan bete sig som måste bryta mot reglerna hela tiden. Jag har hafft svårt att hitta en server med hög kvalité på rpandet men änså länge verkar detta lovande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul att hitta en go stämning där alla mår bra av där alla kan ha kul och spela länge.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Tillbaka
Top