Nekad zansi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zansi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zansi/

Ditt Hex-ID: 11000011952d8ae (Hex)

Vad är din discord tagg? Zansi#9073

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han tycker att jag bröt mot regeln sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en ensam polis så gick fram till han och frågade bara allmänt vad som händer för jag såg igen bil eller något och jag är intresserad av yrket sen kunde han inte säga vad som hände så jag gick bort några meter och tog några bilder. efter några bilder kom polismannen fram och sa att jag inte får ta bilder så då jag jag tillbaks kameran och var påväg där ifrån när jag blev bannad "avstängd"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det faktiskt för att man får ta bilder på olycksplatsen. det är mina rättigheter att få göra det sen om det stör polisens arbete kan dem be mig att gå dvs avisa mig vilket han gjorde och jag respekterade det och gick därifrån därför tycker jag att det var en felaktig ban för jag ser inte när jag bröt mot sunt förnuft

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit d innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärligt om jag var tvungen att ta scenariot så inget, sen hade jag faktiskt kunnat undvika att gå fram till polismannen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta bilder på polisen som jag egentligen ska få? så ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka