Accepterad zane | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? _zero0______

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Kari och han är 23 år gammal. Magnus växte upp i Irak och flyttade till Sverige med sin store syster Malin helt ensamma efter krig och blev bosatta på ett barn hem i Mölndal i Göteborg. När Magnus började bli lite äldre och lärde sig prata märktes det snabbt att han hade Ad Hd. Ad Hdn påverkade Magnus jätte mycket då det blev mycket problem redan som ung, detta relaterade till att Magnus började tjafsa och bråka hela tiden i skolan. Tillslut blev även detta så mycket för han att han till och med kunde få avstängningar från skolan. Magnus börjar bli äldre och nu börjar det till och med blandas in droger i Magnus liv. Magnus har aldrig haft någon riktig relation till någon sport som fotboll eller något sånt men han har alltid lyssnat på musik som gör han lugn. Magnus är nu 23 år och vill bli medlem i olika kriminella gäng och leva som kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion. Det jag menar med det är att jag gör tillexempel bankrån, butiksrån osv. Jag kan även bidra till en bra och seriös rp och kanske göra andras rp bättre också. Jag kan även bidra med bättre rp från andra också. Har jag en bra och seriös rp så kanske folk också får bättre om dom är med mig om jag har en bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att tillexempel om du har en import som är jätte bra och en polis stannar dig ska du inte dra ifrån dem för det är tråkigt för poliserna utan du ska stanna och rpa och snacka med polisen som man skulle gjort irl.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för Random death match och innebär att man tillexempel slår eller skjuter någon utan anledning. VDM står för Vehile death match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, det vill säga att köra över någon med sin bil. Metagaming är att man inte pratar ingame utan sitter i discord och snackar och på så sätt metar. Powergaming är att man ska rpa på sina skador, tillexempel i en bil krock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 800 timmar på spelet så jag skulle säga att jag har bra erfarenhet inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra rpare och kan bidra med mycket till servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka