Nekad zane | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? _zero0______

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Shishko satt på en rostig bänk i en av stadens nedgångna parker. Han drog sakta på en cigarett och lät tankarna vandra. Livet hade inte varit lätt för Shishko. Han var uppvuxen i ett område där brott och fattigdom var vardag, de hade han snabbt lärt sig att överleva på gatorna.Han hade aldrig haft mycket att välja på. Skolan hade aldrig varit hans grej och när hans föräldrar övergav honom vid en ung ålder hade han tvingats klara sig själv. Det var då han träffade Abdi, en äldre kille och såg det som en plan för att överleva. Abdi hade dragit in Shishko i en värld av rån och knarkaffärer. Till en början hade Shishko tvekat, men snart hade han insett att det var det enda sättet för honom att få pengar och mat. Han hade blivit en del av Abdis lilla kriminella gäng och hade snabbt lärt sig reglerna på gatan. Men ju längre han varit med i spelet, desto mer hade han insett att det fanns en mörkare sida av kriminaliteten. Våld och förlorade själar var en del av vardagen och Shishko började fråga sig själv om det verkligen var värt det. På kvällarna när han låg vaken i sin trånga lägenhet så kunde han inte låta bli att undra om det fanns ett annat liv utanför kriminaliteten för honom. Ett liv utan rädsla för polisen eller gäng. Ett liv där han kunde vara sig själv. Men för tillfället var han fast i sitt öde, fången av de val han hade gjort och de människor han hade valt att lita på. Kanske en dag skulle han hitta modet att bryta sig loss och söka efter något bättre. Men tills dess skulle han fortsätta att navigera i den farliga världen av kriminalitet, i hopp om att en dag hitta en väg ut ur mörkret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag agerar utifrån min karaktärs perspektiv och skapar en unik spelupplevelse för alla andra spelare. Jag ser fram emot äventyr, konflikter och samarbete med andra rollspelare. Alltså bidrar jag med en roligare och bättre rp för alla!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tillexempel att om en polis ska stanna dig så kör du inte där ifrån. Utan du stannar för att göra det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för Random death match och innebär att man tillexempel slår eller skjuter någon utan anledning. VDM står för Vehile death match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, det vill säga att köra över någon med sin bil. Metagaming är att man inte pratar ingame utan sitter i discord och snackar och på så sätt metar. Powergaming är att man ska rpa på sina skador, tillexempel i en bil krock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 700 timmar på spelet så jag skulle säga att jag har bra erfarenhet inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra rpare och kan bidra med mycket till servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka