Nekad zane | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: 11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regler som unive har. Som var väldigt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja en m23 till en grabb på encro. Dem kommer till platsen där vi ska utföra detta scenario. När dem anlender så tar jag ut min m23a. Vi åker sedan till toppen av röda garaget. När vi var där hoppade jag ut ur bilen och tänkte att vi skulle göra dealen. Dessa 2 grabbar väljer då att börja råna mig. Först tänkte jag göra en report men skulle inte hinna innan de skulle ta mitt vapen. Jag gick in i f8 och skrev in quit och sedan enter. Jag c-loggade alltså. Först trodde jag att det inte var big deal eftersom dem rånade genom encro men det var min då tanke. Och efter det så fick jag bannen. Detta var en väldigt dum anledning att c-logga med jag tänkte inte så då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig. Den va helt korrekt och jag hade gjort precis desamma om jag var en staff. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag väl gjorde detta. Jag tror jag inte ens tänkte. Jag tycker att xzclayz gjorde helt rätt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här för typ staff diss och sen lite små bans. Är det viktigt att veta dem så får ni gärna kolla upp dem för jag har blivit bannad för länge sedan och nyligen. Jag tror att jag blivit bannad för typ rdm och spawnmenu abuse eller något sådant. Om det är viktigt så kommer jag inte ihåg varför jag fick rdm det var ett tag sedan men spawnemenu abusen var för att min bil gick sönder sen rpa jag och min polare på bussen å det var väldigt dumt men det var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst skulle jag kunnat skriva färdigt reporten jag gjort. Jag tänkte inte på det då men jag skulle bara kunna skriva reporten eftersom dem inte kan komma in i mitt inventory om jag inte håller upp händerna. Den andra saken jag kunde gjort va att jag skulle kunnat ta ett kilpp på att dem började robba mig och sedan visa upp det för en staff. Detta tänkte jag inte på då eftersom jag var lite stressad. Det är absolut ingen ursäkt för det jag gjorde. Jag ångrar det väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nästa gång så ska jag göra som jag nyss sa. Jag kunde gjort andra saker man i då läget gjorde jag det och jag ångrar det. Jag tänkte inte så mycket för jag ville ha kvar min m23 men eftersom dem robbade mig via encro osv så blev jag stressad men det var inte okej att logga för det. (ingen ursäkt frf)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka