Nekad zane | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-22 221453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en viktig regel. Denna regeln kom också väldigt nyligen så den var nog extra speciell då. Inte för att den inte har någon mening nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis bestämde oss för att vi skulle gå till en server som hette Wombat. Jag har ingen jävla aning vad jag tänkte när jag sköt 2 stycken poliser. Jag vet inte om jag blev klacksko bannad för att jag sköt 2 poliser eller för att jag bytte server. Båda var dåliga iaf. Just vid denna tid så var det att denna regeln var ny så den var lite speciellare men det är fortfarande speciell nu. Jag tänkte väl att jag aldrig skulle komma tillbaka men jag står rättad. Av alla gånger jag blivit bannad har jag alltid kommit tillbaka hit så jag kan inte beskriva vad jag tänkte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det var runt 5 månader sen jag sist spelade fivem så jag minns typ inga. Tror ngn var typ powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag skulle kunnat stanna på unive då jag alltid kommit tillbaka. Jag behövde inte skjuta 2 poliser då det var extremt onödigt av mig och jag ångrar det i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte lämmna unive och att inte skjuta poliser för att jag vill lämmna servern. Extremt onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka