Nekad zane | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: 11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? malte3731

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-09 181918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev horbarn i en medlems-ansvarigs pm för han satt och kalla mig saker. Typ som dräng och sådant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kallade han horbarn i pm. Efter det sitter han och säger vilken server ska du börja på nu? Och sitter å kaxar sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut. Skickar man något i pm ska det inte i några omständigheter ha att göra med och inte få dig bannad/p bannad. Skriver man det i pm så kan man inte p banna på univeo m det är skriviet i någons pm. Så isåfall, Dödar jag någon som är staff med scenarion i bakgrunden och har anledning till det, Och kallar honom horbarn och dödar han. Sen blir jag p bannad för det? I mitt perspektiv var detta en felban då jag skrev det i pm och inte i unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st, fick dom förut när jag var icke medlem/medlem och va inne på servern och lalla med polare. Nu i efterhand han jag inte fått 1 enda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit horbarn. Men ska inte jag skriva det skall han inte kalla mig dräng och snacka shit hur jag klär min karaktär och att jag är ugn och sådant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men fortfarande tycker inte detta skulle vart indragna roller ens. Jag köpter upp 1 dag innan jag fick p-ban. Tycker det är gandska bullshit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag vet

Vad är det för jävla beteende? Väx upp, man sitter inte och kallar andra för sånna saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka