Nekad zane | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zane

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: 11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en av unives regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja en m23 till en grabb via encro. Dem kommer till platsen där vi ska utföra detta scenario. När dem anlender så tar jag ut min m23a. Vi åker sedan till toppen av röda garaget. När vi var där hoppade jag ut ur bilen och tänkte att vi skulle göra dealen. Dessa 2 grabbar väljer då att börja råna mig. Först tänkte jag göra en report men skulle inte hinna innan de skulle ta mitt vapen. Jag gick in i f8 och skrev in quit och sedan enter. Jag c-loggade alltså. Först trodde jag att det inte var big deal eftersom dem rånade genom encro men det var min då tanke. Och efter det så fick jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Eftersom jag c-loggade i detta scenario så var det inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla mina bans, men en jag minns är staff diss. Jag sa till en staff som hade skånsk dialekt att han var en äcklig skånsk osv. Sen resten kommer jag inte ihåg för det var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat skriva färdigt min report. Jag skulle kunnat hoppa support med ett klipp. Det var dumt att c-logga i detta scenario eftersom det fanns flera olika andra sätt att lösa detta scenario på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skriva en report, ta kilpp och hoppa support och att jag inte ska c-logga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka