Nekad Zandero | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? Ludden.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-07 020842.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen har försökt att emot abusa vileket jag inte har har två vitnen på att jag inte gjort det sammt tydligen så har jag kastat ner någon som jag inte gjort samt där har jag vittnen på han som ramla ner enligt dig det han gjorde va att ramla genom marken jag puta inte ner han och röst regen tydligen fast du hade bara kunat säga höj pich med en trevlig ton så det hade kunnat underlätta mig istället för att säga sätt på voice changer du bryter mot denna röst regeln och din voice changer funkar inte fast jag hade på den bara säg höj din pich i stället för hålla på så bara drygt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va och hade kul med minna kompisar och sen skulle en stänga av när han hade det råka jag trycka r instället för t och då börja han ragdola och då när han ställde sig up så ramla han ner och då gick jag ner till han för att söka igenom han och då tänkte jag ta hans medkit med kom på att man kan inte hjälpa folk som är döda med det så jag tog inget har vittne på det av han som tydligen blev lottad enligt dig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det efter som allt det andra kan jag få svar på att jag inte gjorde något av det du sa det ända var att min pich på min voice changer var ljus men då hade du väll ändå kunnat säga det istället för att vara så oskön och säga den funkar inte du bryter mot röstregeln och sätt på voice changer och sitta och hätsa så va bara trevlig och säg skulle du vara snäll och höja din pich på din voice changer så att inte blir bannad och du spelar ju en karaktär som är vuxen plus du vet mycket väll om att jag hade voice changer fast den var tydligen inte tillräckligt mörk efter som jag inte hade på den innan för att jag hade glömt men satte på den innan när du sa till mig och då hörde du min vanliga sen när jag satte på den sa du att det inte var någon voice changer fast det var det men då banna du för att jag inte hade någon istället för att du hade kunnat säga din pich är lite för ljus för din karaktär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit bra lärdom av minna bans för jag har tagit och läst igenom reglerna noga innan jag gör något och sen bara tagit bra lärdom av den och tänkt varför blev jag bannad och hur kan jag göra för att inte bli bannad igen och hur kunde detta hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta förgivet att min röst var tydligen för ljus men jag viste inte att min pich va för ljus eftersom det ändå jag fick höra var din voice changer funkar inte och sätt på voice changer och du bryter mot röstregeln så jag blev ju jätte förvirrad eftersom det stod att min voice changer var på plus att mina kompisar hör skillnad när jag hade voice changer och inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta för givet att jag har för ljus röst enligt Ludden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja babyphilip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka