Accepterad Zandero | Ban Överklagan [Mattiias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? Mattiias

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-04-18_013334.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde från polisen och sen lämna spelet i jakten för jag var dum och inte tänkte på konsekvenserna av bannen och att jag kunde bli bannad för det ångrar det jätte mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bilen och sen kom en polis och skulle jaga mig och då körde jag från polisen sen satte dom spikmattor så jag lämnade spelet för att inte bli tagen vilket jag verkligen inte skulle ha gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt rätt ban efter som att jag lämnade spelet men just då tänkte jag inte på mina konsekvenser av det jag gjorde jag bara gjorde det. Jag ångrar det jätte mycket efter som att unive har gjort så mycket för mig det var unive som fick mig att börja rp och unive var min första server och kommer vara min sista server jag kommer aldrig lämna unive för den är så bra rolig och sånt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 15 gånger innan sen 2021 och det jag gjort då är att läsa igenom reglerna noggrant och tänkt igenom min man väldigt noga och hur jag skulle kunnat göra för att undvika bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt på konsekvenserna av det och inte varit så dum och inte lämnat spelet efter som jag är en grabb som spelar unive minst 8 timmar om dagen för det är så roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig sak lämna i ett scenario och tänka på vad man gör innan man gör något så man inte ska bli bannad och att vara väldigt noggrann så man inte ska göra fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ger dig en ny chans, men vill att du läser igenom reglerna väldigt noggrant och följer de i fortsättningen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka