Accepterad Zander2600 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander2600

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119405614/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Zander

Vad är ditt discord namn? Zander

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Calle är en grabb från som växte upp i Stockholmstrakten med sin alkis farsa från Skåne och hans sjuka mor. Calle växte upp under svåra omständigheter och på grund av sin far så hamnade han på de sämre gatorna av Stockholm som var fyllt med kriminalitet och droger. Detta ledde till att Calle som 12 åring började hänga med fel folk och började röka bort sina problem som hans fader gjorde med alkoholen.

Allt detta pågick fram till Calle blev 17, då han blev fram sniffad av en polis hund inne på Stockholm C och blev tagen med 10g hash i fickan. Därefter fick Calle hjälp med drogandet och hälsan.

Nu är Calle 26 bast fyllda och har varit drogfri i 8 år och lever ett hälsosamt och fritt liv. Bor nu mera inne i staden och jobbar för att kunna bidra till samhället och kunna ta sig framåt i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är aktiv nästan varje dag och spelar även mycket på kvällarna. Försöker alltid ta del av rp eventen som bilträffar och stå o prata för en härlig stämning och för att skapa kontakter. Har alltid spelat rp från när garrys mod var en grej fram till fivem och vet därmed av att jag kan bidra till denna servern med bra rpa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med härlig stämning och att alltid vara på att snacka med de andra rp spelarna. Försöker alltid vara aktiv med det som pågår på servrarna som event och mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte alltid ska/kommer gå i vinst. Man ska försöka hjälpa varandra på servern och inte bara tänka på sig själv för att jag ska få bästa spelar upplevelsen, för alla ska få lika bra.

Hur hittade du Unive? Har några vänner som har spelat på Unive ett tag, så jag testade under dagen och kände att jag ville kunna delta mer.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka