Zander | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355354804/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zander Gryth

Vad är ditt discord namn? Zander G#6115

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån en liten tätort där alla känner alla. Min karaktär som är 21 år gammal vid namn Kalle Persson har alltid haft ett stort bil intresse då hans farsa var raggare under tiden han levde så Kalle går i farsans fotspår och är nu ochså en raggare. Allting började redan när Kalle var 12 år då fick han sin första volvo 940 som han sedan i tre års tid byggde om till en epa som han kunde köra när han fyllde 15. Under epa åren träffade kalle många snälla människor men ochså väldigt många skumma och kriminella folk. Så kalle började umgås med kriminella folk som drog in kalle i allt grövre krimminella handlingar. Det börja med att dom snattade från butiker, sedan slangade dom bensin till sina epor ,men nu dom senate 4 åren har dom hållt på med tillverkning och försälning av droger.
Nu är kalle 21 år gammal och åker runt i en volvo 850 på dagarna och på nätterna håller han på med droger.
Kalle är en väldigt glad kille som hälsar på de flesta och har väldigt många vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo för att jag kommer bidra med roliga och bra rp scenarion. Jag kör väldigt seriös rp å lallar inte runt. Jag spelar bara för att ha kul och att få prata med nya människor. Jag tycker det är fett kul att hänga med folk och bara chilla runt i en volvo. Jag har ungefär 300 timmar på fivem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att jag vill blir kriminell för att jag och en support har snackat lite om en ny ide om raggar gäng på servern men då så måste man vara kriminell så om min whitelist ansökan går igenom ska jag söka till kriminell och då ska jag och supporten prata vidare om den iden.

Hur hittade du Unive? Den kom upp högst upp på fivem sp jag å mina kompisar har spela på denna servern rätt så länge nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha fett kul och även få andra folk att ha roligt för när man hänger med mig händer det ofta massa roliga saker som man kan skratta åt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka