Nekad Zander | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355354804/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zander Gryth

Vad är ditt discord namn? Zander G#6115

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Ugbinga och han är en svensk kille men hans mamma kommer från colombia. Muhammed är en trevlig och glad kille som pratar och har det kul med dom som han är med. Muhammed har även en kusin vid namn Abdi Ugbinga. Abdi och muhammed hittar på mycket roliga saker tillsammans. Muhammed har nästan hållt på med kriminella saker i hela sitt liv. Allting började när han var 10 år gammal, Muhammed såg ett par äldre killar sno en moped och han tyckte det såg väldigt kul och spännande ut. Så dagen efter så snodde han en cykel och han blev förälskad i adrenalin kicken. Så han började snatta från butiker han forsätte med att sno cyklar. Muhammed hållde på såhär ända upp till 15 års åldern för då såg han sin storebror röka en joint så muhammed gick fram och tog ett bloss och han blev helt förälskad. Nu idag håller han på med droger och drogförsäljning. Men han lever ändå lyckig!

Varför ska just du bli whitelistad? Jo för att när man blir whitelistad så kan man ansöka om att bli kriminell och det skulle jag jätte gärna villja bli och jag vet att jag kommer bidra med roliga och bra rp scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att jag vill blir kriminell, jag vet att jag kommer bidra med rolig och bra kriminell RP

Hur hittade du Unive? Den kom upp högst upp på fivem så jag å mina kompisar har spela på denna servern rätt så länge nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt och att göra roliga scenarion så att även andra på servern kan ha kul för jag älskar att få andra skratta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen

juste jag har ju bytt dc namn jag heter BigPapi#6115

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka