Nekad Zander | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355354804/

Ditt Hex-ID: 1100001178c94b4

Vad är din discord tagg? BigPapi#6115

Vem var det som bannade dig? jag och min kompis hade snott en polis bil

Hur lång tid var din ban? två veckor,14dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall.combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi snodde en snut bil och det har jag full fårståelse för, jag har gjort fel och det kommer aldrig upprepas och det kan jag lova för det är en hemsk känsla att inte få spela på sin favorit server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi krashade med polisbilen och samtidigt så krashade min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är delvis korrekt, lall är helt korrekt jag betede mig dåligt och det kommer alldrig att upprepas, men combatlogging vet jag inte riktigt om det stämmer eftersom mitt spel krashade

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte alls behövt sno polis bilen det var jätte onödigt och jätte dumt och det kmmer absolut alldrig upprepas, jag kommer värkligen skärpa till mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa värkligen att jag måste värkligen börja bete mig bättre och alldrig mer sno en snutbil det var jätte dumt gjort av mig och det ska alldrig upprepas. Asså detta känns jätte dåligt värkligen, har köpt ny bil och detta dåliga beetendet kommer alldrig mera upprepas!!!

Har du läst våra regler? Ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så ska det stå vi krashade med bilen och då krashade mitt spel!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka