Accepterad Zander | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zander

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Användarnamn: Zander

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355354804/

Vad är din discord tagg? zander#6115

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? suntförnuft failrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som helt fel jag erkänner att jag gjorde helt fel jag åkte med i en polisbil då glömde polisen låsa bakdörren jag satt vid så jag hoppar ur och hoppar in i min kompis bil som var bakom och vi drog iväg å då permbannar han mig och jag vet att jag gjorde helt fel men perm bann kanske var lite väl överdrivet. detta kommer aldrig att ske igen men permbann var överdrivet. Blir faktiskt ledsen att jag aldrig mer kommer få spela mer på min favorit server förstår om ni inte vill unnbanna mig för det jag gjort för det är grovt fel men gör denna överklgan som en sista chans....

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för fearRP då jag kniva en som rikta gun mot mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart hade jag inte behövt gå ur bilen men jag har gjort fel så jag får stå för det men jag vill görna komma tillbaka in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa att alldrig mer göra detta stora felet som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka