Accepterad Zammish | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? kingen1313

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Larsson och Adam är 23 år. Han är född 2000. Adam är ganska ny i staden han har bott här i ca 2 månad. Han känner inte så många kanske bara 3 stycken dom heter Jonte Åkerberg, Pelle pantnacke och Ludvig Larsson. Adam har mycket energi, Han är rolig och snäll. Hans hobby är att åka eller köra. Han vill jobba på Mekonomen för Adam har hjälp sin pappa och sin mamma i garaget. Adam har hjälp dom sen han var 4 år gammal. Adams pappa är 47 år gammal. Hans mamma är 50 år gammal och Adam har en syster som är 15 år gammal. Adams favorit färg är blå. Hans favorit märke är Nike. Adams dröm bil är en Ferrari 488 Pista. Men han gillar alla muskelbilar och alla sportbilar. Han har växt upp i ett fint område. Så han har inte hålt på med alkohol eller droger när han var liten eller när han var äldre. Han har gått på en privat skola i sitt område. Adam gillar att gymma med kompisar eller ensam men med kompisar är det roligare. Adam har en bra relation med sin släkt men bäst med sin mamma och pappa. Adams favorit mat är potatismos med köttbullar och med ett stort glass med cola zero med is. Det tycker han är riktigt gott. Han drömmer om att bli miljonär och kunna köpa många sport bilar och muskel bilar. Adam gillar också att hjälpa människor så han flyttade till staden Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa communityt så mycket jag kan. Men jag kan bidra med seriös rp då menar jag liksom att man inte bara lallar rundor utan att jag försöker göra de tråkiga scenarion till att de blir roliga och höja stämmningen. Men jag kan också bidra med rolig rp. Men självklart så är jag också trevlig när jag rpar så det blir lite mer realistiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida i ett scenario menas med att man inte ska bara rpa för sitt bästa i ett scenario. Man ska också rpa för de andra man gör ett scenario med. T.ex om man gör ett butiks rån så ska man inte försöka att vinna scenariot så mycket man kan för att det ska vara roligt för både de kriminella och poliserna i butiksrånet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått reglerna. En av de stora rp reglerna på servern heter Powergaming: Powergaming är t.ex och man åker i en bil i hög hastighet och man råkar krocka. Då måste ju man rpa realistiskt så då rpar man på skadorna man har fått ingame och sedan utgår därifrån. RDM: Rdm står för "Random Death Match" Det är när man dödar eller skadar någon grovt utan andledning. Utan du måste ha en bra andledning för att skada eller döda någon i ett scenario. VDM står för "Vehicle Death Match" Det är när man använder sitt fordon som ett vapen, vilket inte är tillåtet på servern som motsvarar kick eller avstängning. Det här var några av de stora reglerna på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfaranheter inom rp för att jag har rpat på unive innan men gjorde ett väldigt stort misstag som led till ban. Men man lär sig av sina misstag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget annat att tillägga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka