Nekad Zamme1337 | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Zamme#9935

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Adam Larsson. Och min mamma var väldigt fattig och hade inte råd men att mata mig så att hon skickade mig till Unive sen började jag få nya kompisar och nya kontakter.
jag älskar att sprida glädje och hitta nya vänner när jag blev 15 köpte jag en moppe.

Då blev det lättare att ta sig dit man ville. Sen blev jag rånad, det måste nog har varit det läskigaste jag har varit med om.
De riktade pistol mot mitt huvud, gjorde sönder min moped och tog alla mina saker. Jag har nästan alltid varit en fattiglapp men sen efter ett tag så träffade jag Jonte Åkerberg och då blev det lättare i livet. Jag började jobba på mekonomen sedan berättade Jonte för mig att han är polis så mitt mål i livet är att bli polis, jag har pluggat ett tag och känner att jag vill bli det så snart som möjligt ska Adam rädda Unive så att det inte blir så många kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa communityt så mycket jag kan. Men jag kan bidra med seriös rp då menar jag liksom att man inte bara lallar rundor utan att jag försöker göra de tråkiga scenarion till att de blir roliga och höja stämmningen. Men jag kan också bidra med rolig rp. Men självklart så är jag också trevlig när jag rpar så det blir lite mer realistiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida i ett scenario menas med att man inte ska bara rpa för sitt bästa i ett scenario. Man ska också rpa för de andra man gör ett scenario med. T.ex om man gör ett butiks rån så ska man inte försöka att vinna scenariot så mycket man kan för att det ska vara roligt för både de kriminella och poliserna i butiksrånet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay genom mina kompisar och massa streamers som rekomenderade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka